Skäll fick jag

Det var så tidigt på morgonen att jag knappt uppfattade vad han sa, men det hade något med bloggen att göra. Tyckte jag hörde ordet "uppdatera" också i vad som skulle kunna varit samma mening. Men, som sagt, det var tidigt på morgonen.

Denna gång skyller jag på solen. Och att vi haft huset fullt av gäster i dagarna fyra. Både grill, trädgårdsmöbler och sovplatser för våra gäster har genomgått omfattande tester. Det visade sig att kapaciteten på grillen klarar en mindre invasion av släkt och vänner och att vi utan problem klarar fem övernattande gäster samtidigt. Huset har visat sig väl dimensionerat för en stor mängd besökare och att skogen och tomten har ett stort underhållningsvärde för gästande barn.

Utmärkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0