Mycket snack och lite verkstad

Sambons hot blev det inte så mycket av. Ingen runda hittills och resten av veckan tillbringar han på en kurs med sena kvällar och internat. Utan att ha packat ner några löparskor. Han är djärv som vågar släppa en så stor lucka till ledaren, men här delas inte ut några extrapoäng till den som är modig.

Jag tog såklart tillvara på tillfället och utökade mitt försprång till 3-0. Fullkomligt ohotad i täten. Det kommer att bli en förkrossande seger!

(Eller åtminstone hoppas jag kunna upprepa med min once-in-a-lifetime-bedrift - fast då måste förstås hans omkring sju storlekar större löpardojjor samla betydligt mer damm. Ett halvår kanske räcker!? Hans chef kan nog hålla arbetsbelastningen lika hög ända till sommaren om jag ber riktigt snällt. Det är ju trots allt för en god sak!)



Hursomhelst skulle mitt försprång känts mycket bättre om jag inte visste att han just nu springer omkring i uniform. Och att han kommer att göra det i flera dagar. Utan att jag får se honom. Det, mina vänner, är en kontring av rang!


Kommentarer
Postat av: Sambon

Nu har jag sprungit denna vecka som jag lovade. Så det så. Se upp för snart ligger du i lä !

2008-11-08 @ 19:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0