Aj aj aj...

Efter förra veckans galna träningsvärk, då jag fick sendrag i magmusklerna av en ynka liten nysning, gruvade jag mig faktiskt lite för att återigen försöka få fart på dödköttet. Men, eftersom jag var ganska så mycket nyfiken på min nya träningsdvd så dressade jag om och försökte hänga med så gott jag kunde. Det hade varit kul om jag verkligen kunnat ta ut övningarna ordentligt, men eftersom jag gärna vill tro att jag lärt min läxa tog jag det lite lugnt. Även fast jag i min enfald egentligen inte trodde att man skulle kunna hinna med så mycket träning på 17 stackars minuter.

Jag är ganska glad just nu att jag tog det lite försiktigare. Det har bara gått några timmar och mina ben är inte särskilt diskreta i sina hintar om att jag kommer att ha ont imorgon...

För garanterad träningsvärk, effektiv träning och bra övningar - den här en utmärkt investering:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0