Vad som inte hände / lämplig undanflykt

Dagens löprunda / Sambon jobbar över och han blir ledsen om han kommer efter i träningen. Alternativt, ömma fotleder pga min ovana att springa i terrängen.

Kompenserande hemmagympa framför träningsdvd / Det är fullt i vardagsrummet eftersom vår förrådsinredning kommer imorgon - alla prylar från förrådet är utspridda där det finns plats.

Långprommis med hunden / Det hann bli mörkt.



Vad som däremot hände var ett långt varmt bad med ansiktsmask, skum och levande ljus. Ahhh! Som ny!

Jag tofflar runt i huset iklädd badrocken från Hasseludden Yasuragi som en annan lyxhustru, medan mannen i huset fortfarande inte kommit hem från jobbet. Jag ägnar mig åt skönhetsbehandlingar medan han sliter från tidig morgon till sen kväll. Det känns inte helt rättvist...

Kommentarer
Postat av: Sambon

I´m da sugardaddy !





...and the hott stepper !

2009-03-25 @ 22:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0